Svensktoppen & Surströmming

Dagen har varit fullspäckad!
Jag har städat, tvättat och diskat. Jag har bakat och övat på gitarren inför examensdagen. Jag & M. har filat lite på vårt "tal" och farit runt här i stan och inhandlat en massa grejs. Det känns som att det mesta börjar komma i sin ordning nu, skönt! 

Ikväll har det blivit mys-pys med surströmming och trevligt sällskap!
Eve, vad jag kommer sakna dig! 


Nu ska jag sätta mig en stund och öva på redovisningen och hoppas på att man får göra bort den imorgon, vi har nämligen inte fått veta vilka som ska redovisa på tisdag eller på onsdag. Jobbigt läge!

Sen hoppas jag att man orkar ta sig ut på en motionsrunda i detta härliga väder, men än så länge ligger maten där den ligger! Ska försöka tagga till min pussis också, annars tar jag mig aldrig ut :P


Kommentarer
Postat av: Anki

nu är det officiellt ;)

2010-06-01 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0