Sant-sams!

Desireé + röntgen + dator = sams!
Idag så valde både dator och röntgenapparat att samarbeta med mig, jippie jippie! Patientbehandlingarna gick bra, journalskrivningen hann jag med och mitt alginatavtryck blev perfekt!! Betydligt skönare att gå från kliniken med en bra magkänsla till skillnad från i fredags... 

Desireé + Amanda = sant!
Jag & Amanda Panda fick middag hos mor E och sen for vi runt och raggade med lill-goffen här i Arvidsjaur, lyssnade på musik och pratade lite strunt. Vi har även varit väldigt hurtiga, en löptur har vi också hunnit med! Nu väntar en varm härlig dusch och sedan är det massage-dags, jag å Amanda är ju alltså bara perfekta för varandra :)

hur ska det gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0