Valborgafton i november

En dålig dag...
Min fredag började allt annat än bra igår. Datasystemet krånglade, röntgenprogrammet hakade sig och de gick som halverst med behandlingarna. Ville bara sätta mig och gråta där ett tag.

Beslutsångest.
När ja komme hem till Mona kände ja som int för nånting, samtidigt som ja hade oerhört mycket ångest över helgen. Skulle jag köra hem, till stensele eller till umeå? Men pappsen gjorde valet lätt för mig, jag skull int ut på nå vägar i detta väder med sommardäcken. Så det blev att stanna kvar här hos Mona och bara känna lugnet, vilket kändes riktigt skönt!

God mat och trevligt sällskap!
Mona gjorde supergod middag som vi åt tillsammans med "lille-bror" och mor E, hoppas jag lyckas charma till mig receptet! Sen raggade hon upp lite sällskap åt mig så jag svidade om och drog till Ida & Johan för att hänga med på lite festligheter här i byn. Trevligt, trevligt!

Snö, snö, snö!
Det blev en lång och behövlig sovmorgon idag. Jag hade hoppats att ja skull lyckas sova bort svullnaden och gäddhänget runt ögonen, men icket sa nicke. 
Näe, nu är det dags att slänga på sig nå kläder och välkomna denna snöiga dag! Det snöar hur mycket som helst, ser precis ut som om det är november!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0