Hej hallå.

Börjar tappa motivation och inspiration när det gäller bloggandet, ska försöka underhålla er med några små rader iallafall. Ikväll har jag vart och spelat lite innebandy på friskhuset. Blir lite irriterad över att de lovat oss hallen en timme varje tisdag, men det blir alltid bara max 40-45 minuter, grr...

Gick rätt bra på jobbet idag, men har en del saker som bara är "halvgjort". Förhoppningsvis har någon tid att sitta ner med mig en stund på fredag så att allt det halvgjorda blir helgjort. Kommer känna mig väldigt nöjd när denna vecka är slut, så duktig jag är!

Har kommit på att jag ska hämta hit min byrå när jag åker uppöver till helgen, hoppas hoppas att den får plats i lilla goffen. Men det är otroligt vad mycket man kan lyckas få in i den ändå :)

Avrundar kvällen med lite house, nightie nightie.


Kommentarer
Postat av: Anki

Goffen is the shit! ;-)

2010-12-02 @ 07:47:49
Postat av: Prodi

Du är alltid duktig gumman! :)

2010-12-03 @ 14:53:53
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0