Body Combat

Tjopp sa det, sen var arbetsdagen över. Dagarna går så fort nu, antar att jag nu börjar komma in i racet och dessutom får jag mer och mer ansvar. Det gillas! :) Cyklade sedan snabbt hem med min nyrenoverade cykel, åt lite mat och busade/mysade med älsklingarna. Sedan iväg på friskhuset med grrrh för att testa på body combat.

Det tog ett tag innan jag listade ut hur jag skulle använda mig av kroppen för att det skulle kännas. Men som det känns nu.. så känns det. Och det kommer det nog att göra imorgon också. Har just kommit ur duschen och nu ska jag snabbt plocka ihop lite grejor och göra det film-mysigt här inne. L-t kommer på besök, och eventuellt så kommer hyresvärden ner också för att se film med oss :)

tjopp tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0