Söndagsmys

Det blev en sväng på badhuset igår, tillsammans med T. Varmvattenbasäng, ångbastu, hårinpackning och vanlig bastu -så gudomligt härligt det var. På kvällen drog jag iväg med grh och såg film med några andra, en bra lördag :)

Idag vaknade jag när k-m började hamra ute i gången vid tolvtiden. Tack och lov för det, annars hade jag nog sovit än tror jag. Har haft T på besök, druckit kaffe och pratat lite, mycket trevligt. Nu ska jag nog mysa lite med katterna. Kitty har varit dåligt både igår och idag, fått torka upp spya flera gånger. Blev riktigt orolig, men nu efter att hon fått en annan sorts mat så har jag inte behövt torka upp någe mer. Så förhoppningsvis så var det maten som gjort henne dålig och inte någonting annat. Älskar min kittykatt ♥

Tack för en trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Kitty är världens sötaste <3 Vilken fin bild!!! :)

2010-10-24 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0