blä

vill typ sätta mig i bilen och köra till storuman och vara hos jenny i helgen.
samtidigt som jag känner att jag har ju just kört hit till mo med katter och borde kanske stanna här i helgen för lite knärehabilitering. i tillägg så gör ett glas rosévin till kvällens avsnitt av vänner att det kommer ju hur som helst absolut inte på fråga. hade även varit kul att va i sorsele på lördagkvällen, träffa lite gamla goda vänner. få sig lite kramar och höra "hej dessan, vad kul att se dig!"

men jag har iallafall bestämt mig för ett par dagar i forsmark senare i veckan, lite lugn och ro i paradiset. jag och mina små kissekatter.

herregud vad jag känner mig som ett psykfall då jag sitter och känner mig ensam men har liksom valt det själv. kanske blir det att brumma iväg på nya äventyr redan imorgon? stackars katter :(

tänker att jag liksom borde ta tag i det här. kanske gå ut på byn och möta lite folk istället för att sitta här och häcka vid datorn. men att gå ut på någon pub helt ensam, utan sällskap, nääe alltså...

Kommentarer
Postat av: Anki

Hur blev det i helgen? Kram <3

2011-08-13 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0