Dataskrivbordet, del II

Tog tjuren vid hornen, eller rättare sagt insektsnyckeln i handen, och tog mig an avdemonteringen av dataskrivbordet. Sedan samlade jag ihop alla tusen delarna och la dem prydligt under trappen som leder till mitt nya krypin. Datahörnan ska nu omvandlas till en plats att sitta och äta. Köksbordet befinner sig tyvärr i Forsmark och vem vet när jag får det hit :/ Det kommer bli första gången på över ett år som jag kommer ha ett ställe att kunna sitta och äta ordentligt. Ett bord att kunna duka på, inför kaffebesök som annars har fått sitta som fiskekrokar och ostbågar.

Men vars tusan skulle jag placera datorn och datahögtalarna?
Då åker man till Jysk och köper en liten mini-data-bord-hutsch som även fungerar som nattuksbord. Så min dataplats finns i sovrummet, vilket är perfekt då jag älskar se lite serier innan jag säger godnatt till mig själv och katterna.

Bara jag nu får hit matbordet så är jag mer än nöjd!!!

så här ser min hand ut efter en hel dags skruvande. (blir härligt med handsprit imorgon)

Kommentarer
Postat av: Anki

Det blev säkert supersnyggt, ser fram emot bilder ;)

2011-08-28 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0