flytthjälp från sweden

Vill lyfta på hatten för käre Jenny som kom hit för att styra upp i allt flyttkaos och nu trivs jag finfint här inne i det nya krypinnet. jag hade verkligen inte åstadkommit allt detta själv, tack älskade vän! Det enda som saknas nu är att få bort de möbler jag inte längre ska ha och sen sängen jag har beställt. Ni anar inte hur fantastiskt det kommer bli att ha ett sovrum, och en säng! 



"om du nu kommer att göra klämmackor tre gånger om dagen, 5ggr i veckan,
så kommer jag o tar järnet av dig"


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad snällt av Jenny :)

2011-08-09 @ 11:45:56
Postat av: Jenny

Tack, vilka fina ord du skrivit om mig ;D

Helt ärligt, hur många mackor har du ätit???

tänkte om jag måste ta mig en tur och hämta gärnet....

Kram

2011-08-09 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0