Inga jävla krokodiltårar

Första dagen på jobbet efter semestern avklarad, tre man kort pga sjukdom men dagen flöt på som rinnande vatten. Varmt välkommen säger jag till vår nya kollega, en tannhelsesekretär :)

Förutom att jag har skrivit kontrakt med hyresvärden och snabbt ätit en bit mat så har jag städat konstant i fyra timmar, blev helt chockad när jag såg på klockan! Men med stereo blir allt roligt. Vill ju det ska vara skinande rent, mysigt och trevligt inför övernattningsbesöket som anländer imorgon -syster yster med väninna.

Syster Yster har faktiskt aldrig hälsat på mig här i Norge, jag undrar hur jag ska få tid att visa allt för henne bara över en kväll -jag får helt enkelt ta en speedversion av Mo i Rana.

Nu tror jag det får bli en liten promenad i småregnet, bara för att få gå av mig lite. Sedan tror jag det blir sängen direkt, tillsammans med boken och ett kvällsavsnitt av american dad.

lev o må!

"det är omanligt att gråta. har du någonsin fått pepparspray i ögonen? -det är MANLIGA tårar! inga jävla krokodiltårar" -mammas nya kille


Kommentarer
Postat av: Anki

Haha, krokodiltårar :P

2011-08-26 @ 02:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0