Kiropraktor

Vart hos kiropraktor nu för fjärde gången på en vecka, känner mig mer som en i 80års åldern än 20..

knät.
troligen en miniskskada då det klickar i knät, vilket det inte alls borde göra. utöver detta har jag löparknä och en liten inflammation i knäleden. behandlingen ges via elektriska stötar, och ja.. det känns! får även läxa i att motionera, motivationshöjande.

höger överarm.
fick en kraftig muskelbristning för över 1år sen som jag liksom bara har blundat för. det är ärrvävnad längs muskeln som nu gör att den känns alltför kort -töjning och stretchning två ggr / dag för att förhindra den blir kortare.

nacke / skuldra.
stram muskulatur med mängder av knutar. när han hittar den stora baki nacken, känns det som om han trycker rakt in i huvudet, det ilar som eld i hela mitt huvud. sist blev jag så yr, så trött och hade huvudvärk hela dagen. känns som om jag kan förvänta mig en likadan dag idag....

jag ska börja tänka på framtiden, få in aktiviteter där jag även rör överkroppen och inte bara tränar styrka. allt för att få upp rörlighet och lösa upp det strama. det blir med andra ord massa skate på mig i vinter!


Sen har jag vart på jysk för att kolla om min säng hade kommit, och det hade den. Men ingen madrass följde med och det skulle ta två veckor att få en madrass. Åååh, varför kunde de inte informera om det samtidigt som jag beställde själva sängramen? Jaja.. Ska försöka få hjälp att få hit sängramen idag och sedan låna mig en tillfällig madrass jag kan ha under tiden jag väntar på den "riktiga".

Kommentarer
Postat av: Anki

Du kommer säkert sova riktigt gott i nya sängen :)

2011-08-09 @ 14:31:13
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0