Februari

Jävla skitmånad alltså...

Fastnar uppe på fjället pga snöstorm och kör fast på en parkering
Missar festernas fest pga magsjuka
Magsjukan går över i feber och förkylning
Sparken fryser fast i backen
Muskelbristningen i armen kom smygande tillbaka
Tonar håret och det blev kaos 
Spelar fotbollsmatch med SI men måste kliva av för att jag saknar benskydd
Avbokar frissörtiden pga mycket på jobbet
Fläkten på datorn havererar
Golfen
 har fått fnatt

Ja, herregud... Efter regn kommer solsken, sägs det ju. Kanske Mars blir en hejdundrande månad för min del.

Fototapeten i Forsmark har iallfall kommit upp, vilket tog sex timmar. Men helt klart värt det, så himla snyggt det blev. Jag bara ler när jag tänker på den. Färgen som vi målat i resten av rummet passar helt underbart till tapeten. Hade tänkt lägga upp en bild och visa, men det blir imorgon för jag orkar inte leta fram mitt usb-minne :P¨

Godnatt från mig, Kitty & lilla Madikken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0