Grattis Jenny

NU FÅR DET VARA NOG MED MOTGÅNGAR
Reagerade kraftigt på en hudlotion som jag smorde mig med i helgen. Ansiktet är knallrött, det hettar, svider och spricker när jag gör en "emil jönnson-gest". Och det blir inge bättre, jag ser inte klok ut nu... Skaffade mig någon histaminsalva på apoteket, hoppas det hjälper!!

Har fått i mig lite mat och känner ett enormt sug efter en härlig powernap just nu. Men jag ska iväg på jobbet klockan sex igen, så då är det nog bäst att jag håller mig vaken. Sen blir det väl kanske att fara och spela lite fotboll på ranahallen. Beror på vad jag känner för efter ett litet arbetspass sådär på kvällskvisten.

GRATTIS JENNY INTE TALL på din 22-årsdag ♥
Hoppas du får en bra dag käre du! Till helgen får vi fixa en nyare kompisbild:
sandsjön 2oo6

Kommentarer
Postat av: Jenny Inte Tall ;D

Oj, det var ett tag sedan. Tack snälla du ;D

Du har verkligen en dålig tid nu, men jag hoppas att det vänder snart.

Jag längtar till helgen, då ska vi ha det bra :D

Kram

2011-02-28 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0