Måste städa

Gick bra att sparka lite boll igår, blir ju faktiskt lite imponerad av mig själv ibland. Däremot blev jag så himla lat när jag komme hem att jag int ens orkade he mig i duschen. Imponerades av mig själv åter en gång när jag faktiskt lyckades ta mig upp supertidigt imorse för att duscha! Trodde jag hade sågat mig själv i foten när jag inte duschade igårkväll, men se så bra det gick. Har t.om tid att datanörda mig litegranna när mammas bil går på tomgång här utanför.

Hoppas på en bra dag idag, men någonting säger mig att den kan bli rätt stressig.. Dessutom är jag rädd jag kommer bli tokhungrig innan lunchen då jag inte får i mig särskilt mycket frukost. Känner mig mätt men hungrig på samma gång, vilka problem man har..

På min almanacka idag har jag skrivit MÅSTE STÄDA, jag får väl se hur det blir med den saken när jag kommer hem igen. Kan ju inte säga att jag är speciellt taggad inför städning direkt.. Sen återstår det ju att se ifall dammsugaren lever eller om jag helt tog död på den vid senaste städningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0