love in a clock

Helgerna går alldeles för fort, ligger bara nu och tänker på allt jag skulle ha gjort.. som inte blivit gjort. jaja.. Madikken har hittat ett nytt gömställe, hon kryper mellan ugn och vägg och sedan ner bakom det lilla skafferiet, jag hör hur det rasslar i väggen. Usch,jag är så rädd att hon ska fastna eller nått. Som tur är så kommer hon när jag kallar på henne, duktiga lilla madikken ♥

Hade det jättetrevligt borta på swingen och det var fantastiskt bra låtar! Wiiiie :)
Nu blir det sängen så man är pigg och alert inför arbetsveckan, vad jag hoppas att den kommer gå fort!


Kommentarer
Postat av: Anki

Hälsa kissekatterna :)

2011-01-24 @ 14:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0