Morrn morrn!

dessi-gnu.
Startade semestern med sovmorgon, eller till tio iallafall. Jag måste ha gnisslat som en gnu (eller nått) inatt, världens huvudvärk ligger bakom pannbenet och spökar samt att käkleden ömmar :( Skenan satt som cement och jag upptäckte dessutom att jag redan gnisslat igenom på hörntänderna. Den hårda skenan som vi gjorde på kliniken passar inte, antingen så är det pga. cykelkrashen eller så hade jag bara otur. En ny skena ska göras, men avtryck kan vi inte ta förrän i slutet av augusti eftersom både rana tandteknik och jag har semester. Jag bara hoppas och önskar så innerligt att jag slipper gnisslings-huvudvärk under semstern nu när jag klarat mig så länge, det skulle vara suuurt.

frustrerande.
Det är något frustrerande att börja flyttpacka och inte har någon aning om när man kan börja fara iväg med alla saker. Men ju mer jag packar ihop desto bättre tänker jag. Behöver däremot fler flyttkartonger och vet som inte hur jag ska packa ned alla prydnadssaker utan att de går i kras? Kanske jag ska linda in dem i några kläder hmm...

Att flyttstäda är kanonkul, fem av fem toasts!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad FIN du är i håret :)

2011-07-31 @ 15:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0