rana sightseeing

Filmen jag såg igårkväll är ingenting som jag själv skulle rekommendera, men den var helt okej. Efter filmen väntade en oerhört dålig nattsömn, Madikken har vart totalt crazy. Hon var inte värd många ören kan jag säga. Längtar efter större boende.

Tog mig upp vid elvatiden idag, lite halvt trött och grinig men det gick över fort -vem kan motstå Madikkens puppy-eyes?? Har haft en lugn dag med lite radiolyssnade, lite småfix med papper, kattvård och korsord. På eftermiddagen fick jag hänga med bort till kusten fram och tillbaka i bärgningsbil då en bil som krashat skulle hämtas upp. Jag blev helt chockad. Jag har bott i Mo i över ett år och det är alltså så här mycket vackert i naturväg som jag totalt bara missat?? Och det finns mer att se :)




Då telefonen ringde och bilar skulle bärgas hit och dit så hängde jag med i bärgnignsbil till nio ikväll, jag hann alltså med liiite action också. Kvällen avrundades med middag uppe hos L & T och jag fick dessutom med mig en grön fin liten opel hem till selfors!!!!! Den skall jag få låna i tre veckor då dem är på ferie, helt fantastiskt! Då kan jag ta allting med ro! Välja bil lugnt och försiktigt tillsammans med pappa och sedan lugnt och försiktigt ta beslut om vilket lån och hur stort egenkapital jag ska ha.

tusen takk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0