Tannpleier i 365 dager!

Anställd på Stokke Tannklinikk i 1år firades med denna superfina tårta :)


Lägenhet.
Det har ringt två stycken angående lägenhet idag, så har haft tre alternativ att utgå ifrån. Den jag såg på igår blir det iallafall inte, alltför långt bort plus att det kräver litt oppussing innan jag skulle ha känt mig som "hemma". Den ena av dem som ringde idag hade en tomansbolig på 102kvm att hyra ut för 6000kr i månaden, men då ingick varken ström, tv eller internet och han skulle ha despositum på 30.000 kr!! Glöm det Desireé...

Den andra som hörde av sig idag for jag och kikade på nu ikväll tillsammans med hyresvärden. Det var ett par andra där och såg på lägenheten samtidigt och hon som hade den sa att det var först till kvarn som gällde -jag skyndade mig. Jag kommer inte hitta något mer centrumsnär lägenhet än det och den var dessutom väldigt mysig, och större. Och sovrum!! Så nu har jag blivit med ny lägenhet eller vad jag ska säga...

Lägenheten hade några få brister, speciellt i förvaringsmöjlighet men det ska jag nog få till ganska bra. Min nuvarande hyresvärd har tagit på sig uppgiften att hjälpa mig ordna det så bra som möjligt. Den blir tillgänglig redan i mitten av denna månad, spännande! Men nästan onödigt spännande då despositumet är på 18000 och att jag i tillägg ska ta billån och har hög skatteavgift.

Nu är det verkligen fullstockat med funderingar i huvudet och har ett tungt hjärta inför allt som ska ordnas.
wish me luck


Kommentarer
Postat av: jenny

Gu va kul att du har hittat en lägenhet, ser fram emot när du har flyttat och kommit till rätta, för då kommer jag på besök, var så säker ;D

Kram

2011-07-06 @ 17:52:53
Postat av: Anita

Vad bra att du hittat dig en lägenhet. Önskar dig lycka till med bilinköp oxå. Hoppas du är piggare efter allt du varit med om.

Kram från Gardvik

2011-07-06 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0