tor

ush vad det åskar ute, jag brukar vanligtvis inte vara rädd men detta dunder är makalöst -SHIIIIT!!!

vad har hänt sedan sist då? jo, jag fick efter många om och men till allt med banken. det var ju nästan det sjukaste jag varit med om. nordea i byn skickar mig till nordea finans som skickar mig tillbaka till dem i byn som då hänvisar mig till telefonbanken som i sin tur skickar mig tillbaka till nordea i byn. nordea i byn förstår lika mycket som jag och allting slutar med att folk nere i oslo sitter o granskar mig och tillslut ger mig ett godkännande för billån.

men nu är det klart och bilen är min! den är huuur fin och bra som helst, är jättenöjd audiägare! däremot har jag väl inte direkt goda tecken på min sida då jag regskylten lossnar efter en dag och efter endast två dygns bilägande blir jag påbackad och får ett avtryck av en dragkrok på höger sida stötfångare :(( vilken tur att min pappa är en sån där händig pappa ♥

alltså, de åskar som satan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0