förbannat!

underbara, underbara måndag

• ringer phone house för att meddela att jag inte klarar av fler av de skyhöga räkningarna jag fått, att jag vill säga upp mitt abonemang och köra på refill istället. det var ju såklart bindande och det enda rådet hon hade var att jag ska slå av telefonen och betala ett månadsbelopp för en telefon jag inte ens använder.. jaja, kanske ska kolla upp månadsbeloppet först innan jag deppar ihop över det.

• försökt få tag i försäkringsbolag hela långa dagen för att veta vilket av dem som försäkrar mig vid olycksfall, tur man skaffar sig koll efter att det faktiskt hänt någonting. tack och lov så gäller den olycksfallförsäkring som min kära mor betalar i hela norden -kanske jag kan få hjälp därifrån! de sa att jag skulle ringa olycksrapporteringen imorgonbitti, jag är spänd på utgången av allt det här.

• kontaktade mitt legesenter för att boka tid hos min läkare, men han har semester i fyra veckor. jag berättade vad som hade hänt och att jag nu fått bortdomningar i fingrarna och får komma redan imorgon till en snäll vikarierande läkare -fantastiskt.

• jag har fått skattepengarna (!)

• ringer tullverket för att förlänga tillståndet över att ha golfen i norge ett år till. de upplyser mig då om att tillståndet gick ut i fredags och att jag för tillfället har en olaglig bil i landet -shiiiiit!! när jag frågar hur jag ska gå tillväga med tillståndet så får jag reda på att det måste göras innan fredag. och papperna ska bearbetas samt stämplas i trondheim. jag hinner om jag är riktigt jävla snabb, men i tillägg så gör min fasta anställning (som jag fick imorse) att jag helt och hållet inte har lov att köra en svenskregistrerad bil i norge längre.


♥ lillgoffen!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0