Hatar jävla söndagar

Vi hade det riktigt trevligt igår på födelsedagsfesten! Det var värsta mysiga lokalen, det bjöds på mat och dricka och sen var det såklart massa swing på dansgolvet. Och hur lycklig tror ni jag blev då det var en svensk som buggade? Mina vader säger ajaj idag. Vågar inte ens tänka på hur vaderna kommer kännas imorgon, för jag har paxat svensken på swingen ikväll:))


Det har varit kanonväder hela dagen och vi har suttit och myst i en snödriva med kaffe, kakor och choklad samtidigt som vi lyssnat på spotify genom öppet fönster -superhärligt! Började få lite påsk-abstinens, hoppas på superfint väder heela påsken!!

Men ändå hatar jag den här dagen. Jag hatar när han åker ifrån mig. Blir så förbannat ledsen varje gång.


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken fin bild på er :)

2011-03-28 @ 00:31:14
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0