Hejja SI!

Övertid tre dagar i rad, att vara superfokuserad så långt inpå dagarna sliter verkligen på huvudet. Något skönt det var att kliva in genom dörren. Har ägnat tiden här hemma åt storstädning. Sängkläder har rentvättas, sandlådorna har tömts, rengjorts och fyllts upp igen. Diskat, dammtorkat, dammsugit, polerat golven och sorterat papper hit och dit. Nu är krypinnet skinande rent inför helgens besök! Ska bli gudomligt härligt med helg efter en slitsam vecka.

Nu ska jag börja tänka på att få i mig nå mat, så jag orkar springa omkring på fotbollsplanen ikväll. Skall vara med på SI:s allra sista fotbollsmatch för innesäsongen. Matchen är däremot väldigt sent (21.40), men jag har inte hjärta att inte ställa upp då de är underbemannade. Blir säkert jättekul! Men mycket troligt så blir det kämpigt imorgon när alarmet ringer. Jag får se till att det blir värt det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0