regn

Då var måndagens arbetsdag bortgjord, är det inte fredag snart?!
Här borta är det världens tristaste väder, men det låter som om det inte bara är vi som har tråkigt weather idag. Det spöregnar, och sen regnar det. Och så regnar det lite till. Det regnar alltså! Mycket! Vägarna är helt täckt med vatten, vilken tur jag har införskaffat mig bra vinterskor annars hade jag inte tagit mig torrskodd hem efter promenaden från jobbet idag.





Har haft världens stormys med Kitty & Madikken, borstat och skött om dem ordentligt. Nu ska jag lägga mig med stickningen framför tv:n en stund, sen är det banne mig dags för lite städning här inne. Förhoppningsvis.

en del grejer kan man låta vara osagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0