Nya erfarenheter varje dag

Låg i soffan/sängen och myste med Kitty, och tänkte på vilken fin bild det hade blivit om jag nu bara hade haft en kamera inbyggd i ögonen. Den perfekta vinkeln och den supersöta kissekatten ♥

Haft en svår men väldigt bra dag på jobbet idag. Kluriga patienter med mycket som jag förut inte hade sett, nya erfarenheter varje dag borta på stokke tannklinikk! Jobbet fortsatte när jag komme hem, en gigantisk tvätthög har nu minimerats och det hänger sängkläder och kläder överallt här inne. Luktar gott gör det iallafall.

Är rätt sliten då det blivit några övertidstimmar hitills den här veckan, men vad gör det då man får långlånglångledigt över påsken -tjiihoooo! Måste bara fundera ut något riktigt roligt att göra så jag inte sitter och tänker "jag kunde lika gärna ha jobbat".

Tänker på påsken för två år sedan, som jag firade tillsammans med hunny bunny i Egypten. Det var verkligen en påsk att minnas ♥

hanna & desireé, åker båt över nilen -2oo9


Kommentarer
Postat av: Anki

har det redan gått två år sen dess, shit vad tiden går fort!

2011-03-03 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0