dessi composit med kofferdam och klammer

En sån dag!
Vilken tur vi hade sådan energi och var så "pro-aktiva" på morgonkvisten, i eftermiddag har det varit fullt ös medvetslös. Men vi klarade dagen bra och jag la två stycken composit med kofferdam och klammer som jag satte dit alldeles själv. Putsen gjorde jag också, om än mhs demonstrerade den axiala vinkeln för mig. Kanske svårt för dem av er som inte är insatt men för er i min vänskapskrets som är det så kan ni kanske förstå att jag är grymt stolt över mig själv som gör sådana framsteg efter 1.5 år som tandhygga!

Nu ska jag chilla en stund, såsom ungdomarna brukar säga. Sedan blir det innebandy med si och nationalbiblioteket, kommer garanterat bli en jobbig flash-back när man går in på ranahallen :P Blev innebandy även igår, man får väl se hur länge man har ork. Måste som spara mig rätt mycket till imorgon då jag direkt efter jobbet sticker iväg för att hjälpa rené på en swingkurs (ska vara instruktör!) och sedan direkt tillbaka till mo i rana för att hoppa ut på fotbollsplanen och spela match tillsammans med si-tjejerna!

Här bjuder jag på en av mina favorit-låtar, bara för att det var kjäreste-dagen här i norge igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0