funny the way it is

Följande inlägg innehåller tråkiga uppdateringar.. Förlust i helgens finalmatch i innebandy, men en silverpokal är väl aldrig fel. I fotbollen så åkte vi ut i semifinalen, på straffar. Vi hade inte marginalerna på vår sida helt enkelt. Men så är det i sport.

Ny vecka, nya tag.
Och det började ju superbra.. Har en förfärligt dålig dag och gick hem tidigare.. Har röjjt upp lite här hemma för att få bli av med lite aggretion (stavas det så??), det ser inte ut efter helgens flängade fram och tillbaka mellan ranahallen. Snart ska jag iväg till kristin som bjuder mig på middag och uppmuntran, mötte henne på vägen hem.

Skippar kvällens fotbollsträning, gammelkroppen behöver få vila upp sig efter helgens springande. Istället så blir det att fortsätta städa och sedan börja grejja med julklappar. Jag är så glad att jag är ute i god tid men känner ändå en viss stress då jag har mycket kvar att ordna. Men men. Tur det bara är jul en gång om året!




.den värsta känslan som finns är när det känns som om folk inte tycker om en.
.over and out.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du är omtyckt <3

2011-11-07 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0