heroin

"Det är som med heroin, först blir man svimmel men sen klar man seg ikke utan dem"
Vi har skakat hand med chefen om att pröva ha förstoringsglasögonen i allt vi gör -på undersökningar, skrapning av tandsten, röntgen, fyllningar, sementeringar, ja allt..

Det var väldigt ovant, luperna har 4ggr förstoring. Men bara efter två st patienter så förstår jag vad han menar, de är oerhört praktiska och jag tror definivt att jag kommer bli lite smått beroende av dem tids nog. Men efter idag, bara snurrig i huvudet :P

Samlade på mig två st signaturer idag, sementerade en alu och putsade två fyllningar!

Nog om jobbet. Blev innebandy ikväll igen, med några grabbar från både si och nationalbiblioteket. Jag älskar att vi numera är på ranahallen så man får spela på "ordentligt" golv! Lite synd vi spelar så sent bara, jag kommer mig aldrig isäng i god tid och är alltid supertrött på torsdagar. Det blir morgondagens bekymmer.

Har fått hjälp med att få spotify på i-daden så nu är det bara en tidsfråga tills jag kan spela spotify via högtalarna, wiiihuuu! Det är tydligen "ute" med cd-skivor nu fick jag höra. Jaja, bäst man hänger med i svängarna!

vilken färg är min bil?


Kommentarer
Postat av: Anki

Metallic-grå kanske! :)

2011-10-20 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0