min "i-dad"

Den största anledning till att jag inte har skrivit på länge är min i-dad (såsom pappa kallar den).
Den är så oerhört enkel och lättvindig att använda att denna bärbara dator har liksom fallit i glömska, så länge jag inte måste betala några räkningar. För det kan jag inte göra.

Jag kan inte betala räkningar. Och jag kan inte skriva blogginlägg. Dumma i-dad.

Men jag har för det andra inte så himla mycket att skriva om. För tillfället lever jag ett helt vanligt, hederligt och tråkigt svensson-svensson liv. Jag sover, jag vaknar, jobbar, kommer hem, tar hand om katterna, sover etc etc. No big deal.

Jag har iallafall fått mig en tur till Bergen dit vi åkte med jobbet för mässa och diverse kurser. vackraste staden jag någonsin varit i -hitills iallafall. (många fler skall det bli ;)

Hädanefter ska jag verkligen komma igång lite flitigare med skrivandet, om än jag inte har så mycket spännande att skriva om. För jag har en känsla av att någon / några sitter och väntar på uppdateringar (?) :)

Nu ska jag snart iväg på innebandy med några gubbs och damer, vi snakkes!

---jag är på väg att bli ett offer (positivt menat)


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har väntat :)

2011-10-19 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0