.

Har varit en liten tur på Gruben och dansat swing där jag fick ett kärt kärt återseende av min goda vän M, gillas skarpt! Nu ligger jag i sängen med dator & Madikken och börjar tänka att jag nog grävt mig själv en riktigt stor grop då jag väljer att duscha imorgon istället för ikväll. Jag kan inte direkt säga att jag har varit någon stjärna på att ta mig upp i tid den senaste tiden. wish me big luck.

Var hemma i helgen. Försökte mig på en storrensning i flickrummet och jag måste säga att det gick riktigt bra. I tillägg så fick jag en hel massa kläder av mammas väninna, har knappt provat hälften så man kan säga att jag har veckokvällarna räddade av diverse klädprovning.

Jag och pappa tog oss en roadtrip via ängesdalsvägen till forsmark och sedan hem. Lite djurspaning och diverse fix i forsmark, vilket resulterade med att jag nu har ett köksbord här i lägenheten. Som jag dessutom har målat underredet på, jag är så duktig med färg och pensel numera så ni kan inte ana.

Hälsade på morfar på lördagen. Han var så glad att jag skulle komma att han hade gjort tårta till mig, söta lilla morfar. Tyckte han verkade pigg och glad och det gjorde mig varm i hjärtat. Så det tog extra hårt när han idag blev ivägskickad till sjukan. Och vidareskickad till lasarettet nu ikväll.     tänker på dig morfar ♥







..jag är så patetisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0