Ojski Pojski

Kom faktiskt på en orsak till varför jag drömde den krigsinspirerade drömmen. Häromdagen sorterade jag upp bland mina smycken och hittade min id-bricka. Jag började fundera över hur det skulle vara att leva under krigsomständigheter och skänkte (herregud, stavas det så?) en tanke till dem som gör det. Sedan flög tankarna bort till wolverine och hans id-bricka, kanske min id-bricka var upphovet till min dröm. På tal om drömmar så berättade pappa att han hade drömt att jag hade stöld-kupper här i Norge på nätterna, undrar vad som var hans upphov till den drömmen?

Igår på arbetet gjorde jag både fyllningsdebut och cerec-debut. För er som är insatta i ämnet så fick jag observera arbetsgången i inlay och putsade sedan till den. Sedan så la jag och putsade en palatinal och en subgingival buccal fyllning i överkäksfronten. Jag kliver uppåt på min tandhygienist-stege :)

Idag har jag haft en hängig och hemsk dag, trött i kropp och huvud men dagen har flutit på. Dum som jag är så var jag med i fotbollsmatchen som jag nu i efterhand gärna hade skippat (förlust med 0-6). Nu ska jag läsa lite i min bok och sedan är det natta.

"godmorning sun, i am the earth"

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul att du får börja med sånna saker, inte för att jag förstår vad dom innebär men ändå ;)

Tänkte på dig idag, jag kände mig så sliten på innebandymatchen, jag vill vara lika duktig som dig! Mötte Poca i motståndarlaget.. Vi åkte på förlust 6-2. Kram Kram

2011-09-01 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0