Shiiit!!

Nog vare väl typiskt att ja skull hitta hårbandet idag, när ja köpte ett nytt när ja var på stan?
Som vanligt finns det man letar efter ALLTID där man har letat hundra gånger och ALLTID där man tyckte att man såg det sist. Det låg mellan nå soffdynor, trots att ja varit där å lyft miljontals gånger! :P

Nåväl, nu är jag ett hårband rikare och det ska man väl inte klaga över?
Snigel har varit här ikväll, vi åt god kyckling, spelade gh och laddade inför morgondagen! Nu så har jag packat till musik med hög volym och bara känt mig oerhört lycklig!

Har försökt packa så liiite som möjligt, men får lite dåligt samvete när jag sneglar på högen jag har "valt bort". Blir nog bra det här! Ska ju kunna ta hem lite grejer också! :) Huvudsaken jag har biljetter, pass å pengar!

Ska betala nå räkningar nu, och försöka hitta en bok ja måste beställa...
Sen ska ja bara lägga mig å titta på Charmed!

RESFEBER!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det så gott på resan. Önskar att du kunnat blogga medans du är i Egypten. Jag får väl vänta tills du kommer hem å höra allt spännande du är med om. Stor kram

2009-04-10 @ 09:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0