Tada!

Kolla, vad fint! De ser ut som om jag har målat på väggen!! Tack till syster yster som köpte dom åt mig när hon va på Ikea! Hon ha vari å fixa i deras lägenhet å så sov hon över här då inatt. De blev blåbärspaj, varma mackor och "Män som hatar kvinnor", sen va ju Tyler å kusin vitamin här också. Skojj skojj!


Första dan på skolan idag, känns suuupertungt. Vårt schema är inte nådigt å långa dagar så långt fingrarna tordes bläddra! Dessutom, nästan ingen tid avsatt för insläsning! 

Dagens plus - vi får ha boken på parodtentan.
Dagens minus - svarar man fel på en speciell fråga på kariologin, så kör vi i hela kursen. Yiiikes!

När ja kom hem från skolan så stod middagen på bordet, sen promenerade jag bort på Ica å tjänade in lite slantar på inventering. Nu sitt ja i soffan å myser å sneglar på de fina rosorna :) Imorrn ska vi va på klinik klockan åtta på morron, huuur ska ja orka upp??!! Bäst att man börjar leta sig till sängen...

Förresten så har ju Kitty fått sig en egen liten säng :) Hon sover alltid med mig. Men ja vet ärligt talat int va A. har gjort, för hon vägrar sova i sängen när han är där. Istället så kurar hon då ihop sig mitt på skrivbordet eller på fönsterbrädan! Men direkt jag är ensam, då kurar hon ihop sig så mysigt på min mage eller på min bröstkorg <3 Ja fick så dåligt samvete, så ja va bara tvungen å köpa henne en egen liten säng :)

Älskar min sötis! [v]


Kommentarer
Postat av: Anja

det har gått jättebra, dock otroligt mycket att ta in på en och samma gång. men det ska nog gå fint när man riktigt kommer in i det! kram

2009-09-01 @ 16:49:39
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: "inte tall"

Åh, du fick tag på blommorna ;) va fint de blev.

Hoppas jag får komma på besök snart ;)

Kram

2009-09-03 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0