De e sant!

Jag har skaffat mig en blogg!

Eller nu ska ja ju int sitt här å ta åt mig all ära, stort tack till Poca som har fixat den fina designen och till Ankan som övertygade mig. "Jag vill ju ha nå intressant å läsa"  - Vi får väl se om jag lyckas leva upp till dina förväntningar! :)



Jag har alltid gillat att skriva och har nästan alltid "skrivit av mig". I text får man ut sina tankar och känslor på ett sådant sätt som man aldrig kan få ut i ord. Brukar ofta skriva till folk som jag inte riktigt vågar prata med, är lite rädd för konflikter.. Jag vågar inte säga vad jag tycker och är rädd att såra dem. 
   
Men jag börjar växa ifrån det och inser att jag är den jag är, jag har känslor och jag har rätt att uttrycka mig om jag känner att någonting känns rätt eller fel. Har tillochmed börjat skälla ut folk! *stolt*. Jag ska inte hålla tillbaka någonting, så i denna blogg kommer ni få läsa en oerhört blandad kompott från en glad/fumlig/arg/ledsen/uppjagad/förtvivlad/lycklig/klantig dessan.

Hoppas det duger! (:

/Dessi

Kommentarer
Postat av: Poca

Can't wait!!!

2009-02-25 @ 15:52:44
Postat av: Anja

håller med token ovan :)

2009-02-25 @ 17:48:42
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Fia å Max

sweet mer att läsa för mig =)

2009-02-25 @ 23:17:20
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0