Gratulation och nostalgi

Tog mig en rejäl sovmorgon imorse, var verkligen skönt att få sova ut! Kitty väckte mig, tror att hon va less på att sitta uppe ensamm. Och de var ju lika bra att hon fick upp mig ur sängen :) Gjorde först lite ryck här hemma med dammsugaren och disksvampen, sen trampade jag iväg till min vän M. med en födelsedagskaka jag gjort till henne :)



Dock så krockade det för oss, V å M var just på väg ner till stan då jag kom. Så då tog jag lilla Tellus å gick hem till Kitty, så slapp varken Tellus eller jag å Kitty vara ensam medans dom var nere på stan. Kitty och Tellus är väldigt söta kompisar!! :)


A. har fått skjuta sig en älg idag. Så nu tyck ja att han kan nöjja sig med den och komma hem istället :P
Eftersom ja å Kitty int riktigt ha nå speciellt planerat så blir det nog tv-soffan som gäller... Och när man ändå inte har något att göra, så borde man ju nästan passa på att studera lite. Så det blir läxläsning och "I want to work for Diddy" denna lördagskväll!

I miss the old days!!
Då det var fullt hus hemma, gästböcker skulle skrivas, det spelades neger/poker/black jack, alias, brännboll, fotboll, pingis. Jag saknar trion från gymnasiet.. Vi som satt uppe sent om kvällarna och gjorde pluggning till något roligt, tequilarace, dumma upptåg, bus och knäppa tävlingar. Saknar sena kvällspromenader tillsammans med min kära vän. Saknar kompisarna från urskogen, som förgyllt mitt liv och mina stunder. Vi har inte alls lika bra kontakt nu som då, men ni har förbättrat mitt liv och mitt självförtroende. Jag saknar tiden då jag inte behövde skrika, hojta, göra sig till åtlöje och vara en clown för att få synas och höras. Jag saknar tiden med "tre fulla" och jag får ångest när jag så gärna vill nå lika högt i år igen. Jag saknar tiden då allt kändes så bra.

Jag har kikat igenom mina fotoalbum och minnena bara svämmar över. Men framför allt så vill jag tillbaka.... Känns oerhört tajmat att sitta ensam när jag är på detta humör....

Plugg var det ja! HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: AnkiPanki

Hoppas du haft en bra helg <3 imorgon ska jag o pappa va hemma o sooofta, åsså ska jag hälsa på morfar :) kram kram

2009-09-12 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0