Pheww..

Pheew!
Dagarna har rusat iväg, men då har mycket hunnits med också! Har varit två svängar till Mo och nu är det bara för mig att anlända i lugn och ro på söndagkväll i en koselig liten lägenhet.

Är helt slut på, jag & pussis har verkligen varit duktiga. Hade inte klarat det utan dig pussis ♥


Har även lyckats dra på mig en rejäl muskelbristning i armen, ont som satan... Men jag hoppas det är på bättringsvägen och att jag får mig en god natts sömn då smärtan gjort att jag inte fått mig många timmars sömn de senaste nätterna.

Mitt i all flytt och allting så väntar ju Storumandagarna här närsmast. Blir tyvärr att bryta traditionen och skippa Marknadsmilen, med stort vemod. Jag vill inte riskera att riva upp muskelbristningen ytterligare, då jag börjar jobba på måndag. Och eftersom jag ska köra ända till Mo på söndag så måste det bli en lugn kväll på lördan, vilket betyder att jag tar igen den lugna kvällen på fredagkväll istället. Vilket i sin tur betyder att det är lönlöst att springa Marknadsmilen bakis. Igen.. Haha. Vad jag svammlar!

Bäst att kvälla!!!

Love yoy sis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0