Måndaaaag

Är lite besviken på gårdagens danskväll faktiskt, bara tråkiga och trista låtar.. Jag som var så taggad innan! Men jag säger som l-t, man kan inte förvänta sig så mycket när det är en dansk som väljer låtarna. Haha ;P


Idag har dagen bara rusat iväg, det har varit fullt upp ända sen jag klev innanför dörren. Skönt ändå när arbetsdagarna går fort, vi hann ju dessutom äta tårta och fira grh också. Ikväll har jag varit hos tdl p som fixat punkteringen på cykeln, taaack snääälla duu :)

Nu blir det att ta tag i diskhögen som jag flitigt samlat ihop och sedan ska jag svida om och fara iväg och sparka boll med tso. Blir "arti" de!

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha cool bild där du hoppar i luften :)

2010-10-25 @ 21:33:34
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0