Punktering och mystisk tunna

Tog mig i skinnet imorse, jag lämnade nämligen bilen och tog cykeln istället. Kände mig såå duktig! Dessutom tajmade jag in tdl P, så jag fick mig lite sällskap under vägen till kliniken. Men tji fick jag, när jag skulle cykla hem tog jag mig inte en meter med cykeln -punktering! :(  Jag har aldrig förut lagat en punktering. Pappa....?

Såg det iallafall från den ljusa sidan, en promenad i höstvädret är väl inte så tokigt. När jag promenerade över bron såg jag något riktigt märkligt. Det första jag märkte var att någon hade kastat en cykel "över bord", men bredvid cykeln låg det en märklig tunna och det var ett mystiskt ljus kring den. Var lite creepy.. Ska lägga upp bilden senare, så får ni läsare kanske hjälpa mig avgöra vad det kan vara för någonting..!

Har gjort ett rejält ryck här hemma. Vård av både lägenhet och katter har det blitt. Packat väskan ifall det blir hemfärd imorgon och dessutom farit iväg med glas, plast och papper. Nu väntar jag bara på att klockan ska närma sig åtta, då ska jag iväg och spela innebandy med tso.

Pappa. Tror Madikken saknar dig, hon vill jämt äta min maaat! ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Har hon vuxit mycket? hon är så söt =)

2010-10-14 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0