Glad post!


Drabbades av ett stort leende när jag såg meddelandet min kära postkollega had skrivi på eftersändningskuvertet. Om det är någon humor som alltid fungerar mina vänner - så är det posthumorn!

                                              

                                              
Av någon konstig anledning så kan ja int alls koncentrera mig på pluggandet idag! :P Men om ja diskar å städar undan, dushar å gör det mesta klart så kanske de går bättre att fokusera! Har ju lite tid att fördriva fram tills dess att vi ska åka (:

Förresten så blev jag lite imponerad igår när jag skulle packa.. Jag tror inte att jag nämnde att de tog bara typ 20 minuter... De där om att tjejer är sega på att packa å alltid har med sig 3 ton, de måste bara vara en myt. Eller så är ja inte en riktig flicka (?) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0