Dessan seg

Åh, vad jag älskar att vakna upp mitt i natten av Tina som kryper längre upp å kurar ihop sig intill mig å Kitty som lägger sig på bröstkorgen å spinner [v] Varje kväll när ja lägger mig i sängen så hoppar Tina upp å lägger sig vid mina fötter å Kitty försöker få plats mellan mig å korsordstidningen. Sen när ja vaknar upp någon gång under natten så kan det se ut så här :)




Kitty ligger just nu hopkurad på fönsterbrädan, medans jag sitter här å skriver. Tina sitter i kökssoffan å väntar in mamma som for på affären. Själv vet ja inte vad jag håller på med, för ja måste verkligen snart börja dra mig på jobbet. De gick väldigt segt att ta sig ut på löparrundan imorse å ja har bara segat mig sen jag kom tillbaka. Duschade extra länge, grejjade med allt annat än att göra mig klar. Men nu måste jag sätta fart! Posten måste fram!!

"Kan du slicka på något annat än frimärken?"

Varför måste allt krocka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0