Annandagen

Årets annandag började med lite fix på mina gamla klassiska längdskidor. Och efter att pappa varit å jobbat en stund så for vi å åkte skate :) Blev 6 jobbiga kilometer å ja hittade muskler som jag sällan brukar använda! :P
Efter skidpasset så for ja me mamma å handlade inför morgondagens bravader, tårtor ska göras å middag ska planeras. Erotica Bowser har kommit hit nu också, vi har suttit å trixat en stund med julklappen som han fick av mig. Dock så gav vi upp utan att ha löst mysteriet!

Det pratas om utgång ikväll, men ja måst erkänna att ja e int så sugen när int Pussis komme upp. Men å ena sidan så är ja jädrigt sugen, med tanke på att ja bara varit ute "på riktigt" en enda gång sen skolan började. Skulle va kul å klä upp sig ordentligt!



Har just ätit middag å har satt mig för mig själv en liten stund inne på rummet. Låter som vi har fått besök av våra norska vänner, så ja tro ja ska gå ut å hälsa lite. :) Vill bara först visa en bild på den fina cansvastavlan som pappa fick och en rolig bild av dagens gås-middag ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0