DM, City VS Dalen Elit

2-10 slutade matchen, snacka om att de går snabbt när dessa damer spelar. Verkligen något att se upp till å ja tror att detta var en nyttig match för oss alla, helt klart! Dessutom, en merit att ha fått göra poäng mot elitserien, jag tackar och bockar!

Jag fick int in någon patient under dagens andra pass, men det blev som bra ändå. Min första patient blev färdigbehandlad, samt så fick jag signerat det som var osignerat.

"Du verkar vara en oerhört fin människa. Du kommer passa bra med att jobba tillsammans med människor"
- värmande ord från denne trevliga herre!

Idag har jag testat på Linns glöggbollar!
Verkligen supergoda!! Jag försöker hålla mig från att mumsa i mig allihop innan Pussis kommer hem, så han också får sig en smakbit. Imorrn måst ja köpa mer blockchoklad så ja kan ta med mig en laddning hem över julen, jag har en känsla av att dom kommer att gå åt! Tack för receptet Linny Depp! :)

Nu ska ja duscha av mig denna elitseriematch å efter det hade jag tänkt sätta mig å översätta den där artikeln så man får sig en större uppfattning om vad den handlar om. Sen måst ja ju hinna me lite mys med Kittykatt också :)


Kommentarer
Postat av: Linn

haha va kul att du tyckte om dom! :) åsså är dom så lätta att göra ;p

2009-12-17 @ 16:18:04
URL: http://winkalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0