Ett år närmare till pensionen

Jag bangade utgången på annandagen, kände mig som en pensionär när syrran, erotica bowser, mammsen & pappsen for ut på galejj medans ja la mig i sängen med korsordet. Födelsedagsfirandet började tidigt, när de komm hem från puben så väcktes ja av sång å blev uppjagad till köksbordet där vi fikade å öppnade presenter. Snacka om tjuvstart att öppna sina paket kl tre på natten ;)

Pussis å hans familj komme mitt på dagen, riktigt överraskande å roligt att hela familjen hängde med =) Sen har Lilla Snigel med familj varit här också. Tårtan blev ruskigt god, tummar upp till mig! Gräddtårtan får en extra touch när man river ner Mint Krokant i grädden (:

Annars var gårdagen rätt lugn. Supergod tacos till middag! Sen blev det att se hockey framför tv:n. Myste i min nya fina morgonrock också. Love it! 

Då var alltså julafton och födelsedagen avklarad, nu är nyårsafton nästa "bekymmer". Vars ska man vara, vad ska man göra, vars ska alla andra vara, vars VILL ja vara. Varje år, samma mysterium.

Nu ska ja vänta in pappa å se om han ska hänga me på skate.
Sen ska ja duscha å hoppa in i morgonrocken. Sen ska vi till morfar med en tårtbit å sen ska ja självklart mysa med min Pussis!


Kommentarer
Postat av: Farbror Barbro

Hej hopp.

En liten fråga.

Är Erotica Bowser systerysters lilla nalle?.

I så fall vill jag ha ett sms som förklarar det smeknamnet genast. You go girl.

2010-01-02 @ 12:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0