Usch å fy.

Gud, vad jag vill att patientredovisningen ska vara över... Ja tyck int om å sitta här å våndas, jag har hispat upp mig alldeles för mycket. Jag vill så gärna göra bra i från mig, känna mig nöjd när ja går å sätter mig igen. Jag vill inte sätta mig å känna att de gick åt helvete, få ett underkänt stämplat i pannan å sedan få sitta å skämmas resten av eftermiddagen. En tumme upp från handledaren vore inte alltför fel..

"Don’t worry about the future; or worry, but know that worrying is as
effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum."


Kommentarer
Postat av: Lisa

Glöm inte de fina orden du fick av din lärare när du fick tentan tillbaka. Ta de orden med dig imorron när du ska redovisa. Tro på dig gumman, det gör jag. Du har bevisat så många gånger att du är duktig.

/Kram

2009-12-14 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0