18

Äntligen helg! Blir riktigt sena kvällar nu när Joesjövägen har vägarbete och åkeriet blir sent.... Har tagit mig iväg med postbilen kring halv tre om dagarna, kommer inte hem förrän åtta om kvällarna. Snacka om att man blir slagen efter så många timmar i bilen och paket hit och dit. Det blir verkligen skönt med helg!

Jag har så mycket tankar och funderingar i huvudet, ja tror de har nått att göra med att det är den 18:e idag och det har visats framför ögonen var och varannan minut. Varje stämpel man har gjort, på varje pr-brev, alla som kvitterat ut paket, ja har verkligen inte kunnat missa vad det är för dag. Och jag känner mig så tom och ensam.... Jag vill inget hellre än att sätta mig i Golfen och brumma iväg... Men vad gör man när man inte vet ifall man är önskad eller efterlängtad??

[v]


Förutom att det är den 18:e idag så är det torsdag; en "T-dag". Jag och pappa har infört motionskvällar varje tisdag och torsdag (alá T-dagar). Men eftersom ja komme hem så sent ikväll så fick det vara tills imorgon. Men de känns lika bra, ja är alldeles mör i kroppen efter milen igår.

Vad har jag annars att dela med mig då....
Jo! Ja å pappa beställde en bärbar dator till mig igår! Vi hoppades att den skulle komma idag, så vi skulle kunna få leka med den hela helgen, men nu får vi allt vänta tills måndag innan lekstugan börjar!

Fan..... Nu fick ja just veta att älskade syster yster är på väg med ambulans till lasarettet, men vi vet int hur de är me hon.... :( Had hänt nått under fotbollsmatchen.... Hoppas dom ringer snart!!!


Kommentarer
Postat av: Anja

oj hoppas det går bra, att det inte är något allvarligt!

2009-06-18 @ 23:14:02
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0