Day One

Sitter i soffan å är helt slut. Blev en riktigt lång dag...! 
Ja måste säga att de va riktigt klurigt å köra en manuell postbil, att växla med vänstern ger mig blackout! Å ett x antal motorstopp blev det! Ett stort plus var att söta morfar hade sparat pannkaka till mig när ja passerade Tängis vid sex-tiden,  väldigt uppskattat med lite mat i magen!

Mamma å pappa har stuckit till Forsmark över natten, ja å Kitty sitter just nu å slötittar på "Mean Girls"... Ja ska allt ta mig i kragen å he mig ut på en liten löparrunda. Klockan tickar snabbt när man väl kommit hem, så de är väl bäst ja her mig ut snart! Får väl se om ja överhuvudtaget orkar :/ Men de vore skönt att springa av sig lite grann, annars kommer ja drunkna i mina egna tankar.... (!)

Vad gör ni alla? Hör av er...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0