Grattis Amanda Panda!

Jag börjar se ljuset i tunneln, idag var ja faktiskt tillbaka vid kontoret kring 19.oo !! (:
Får hoppas de blir lite paket och post resten av veckan, så ja får börja komma ut i vettig tid. Dessutom så ska dom börja asfaltera vägen imorrn, så snart behöv ja int köra i snigelfart. Haha, ja skrattar för mig själv när ja tänker på söta syster yster. Hon skulle åka med mig i postbilen runt Laisholm å "lifta" till Tärna, så vi kunde gratta Cool Rider på hennes födelsedag å sen åka hem i da Golf. Hon fick sitta med bena upp till hakan med all post, alla telefonkataloger och reklam framför henne. Pappa skrattade gott åt synen när vi försökte få in allt i bilen, tur man har nött mycket tetris under alla sina dar (:

Ikväll har ja varit ute på en liten löprunda, men den fyra mil långa cyklingen sen igår hade satt sina spår och något mörbultad fick jag verkligen kämpa mig runt min slinga. Ska lägga mig inne hos syster nu å se lite av filmen "Mask". Som för övrigt också är en av världens bästa filmer! Har int ens packat nånting än, imorrn drar ja till Storuman direkt efter jobbet å sen tillbaka på onsdag. Ja vill int ens tänka på hur slut ja komm å va efter alla mil i bilen! Ja hoppas så innerligt att det är speciellt liiiite post och paket imorrn, så ja int behöv brumma till Storuman mitt i natten!

Godnatt på er alla,
även fast ja börjar undra om ja bara har en enda läsare? :O


Jag vill att min dator och mina kläder ska komma nu! Seeega poooost

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte har du bara en läsare dessan ;)

Hoppas du har det bra med poståkandet och allt annat långt norrut. Ses i höst :)

2009-06-22 @ 22:41:34
URL: http://metrobloggen.se/envarmlanningpavift
Postat av: LIsa

ja´oxå kollar in för att se vad som händer :D

2009-06-23 @ 09:42:04
Postat av: Anonym

jag läser every word

2009-06-23 @ 11:41:47
Postat av: Milla

Lugnt, jag läser så ofta jag kan ;D

2009-06-23 @ 13:01:33
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anja

jag läser vart ända ord! :) saknar dig tjejen!

2009-06-23 @ 13:33:27
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Prodi

Haha, skulle det vara jag då? För du vet väl att jag läser iaf ;)

2009-06-25 @ 21:04:29
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0