Snapshot!

Åh, hjälp tänker ni nu säkert. Ska hon skriva å gnälla å tjata igen?
Faktiskt inte! (: På helt egen hand har jag insett att de hjälp int å sitt här å gnäll för sig själv, de har inte löst nått av mina problem. Har grejat på hela kvällen, vet faktiskt inte hur tiden har runnit iväg så snabbt. Har packat ner hela garderoben i min väska... Jag har absolut ingen aning om va ja ska ha för kläder och jag antar att det är ett problem som man får leva med hela sitt liv, eftersom man är tjej. Hah! Jag undrar om pojkar någon gång har såna problem? Eller om dom bara kastar sig i duschen, slänger i nå vax i håret och drar på sig det första bästa och tänker "de här dug!" (?)

Bäst ja lägger mig å försöker sova snart, efter alla postmil imorrn blir de å mila ner till Storuman juhee.... Men om de blir nån löpartävling för mig, de vette tusan. Efter att ha varit hängig, snorig och hostig en hel vecka så komm ja nog bara bli besviken på min tid.... Men vi får se! Jag är ju en sån människa som absolut vill göra allt på en gång, på nått sätt ska det alltid gå å få ihop! 

Ångesten och oron är dock stor, jag vill bli av med denna stora klump i magen.....
 







Oboy och morot ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0