Förtroendeuppdrag

Vad händer?
Min axel ömmar som aldrig förr. Ja trodde att den had läkt ihop bra efter smällen me tanke på att ja va helt smärtfri i Egypten. Men det är väl sant som det är sagt, att värmen mjukar upp leder å minskar värken! Har haft svinont hela dagen å kunde int ligga på vänstra sidan inatt... Ja hoppas att de int bli för ja, som de blev för syster yster!

Idag blev ja å två andra klasskamrater utsedd till att va me å hjälpa till me utbildningens reklamisering och hemsida. Ett förtroendeuppdrag som värmde att få när de hade grunnat ett tag på vilka som de skulle välja ut. Man tackar för det! (: Sen får man ta fram sina skådespelartalanger när de blir reklamfilmer :P

Min patient lämnade återbud idag. Passade på att boka in nya patienter för kommande veckan å hjälpte M. att föra in index i datorn. Ja blir så sjukt less när ja int har nå å göra, å de va lite irriterande att man int fick fara hem. Man va tvungen att va kvar på kliniken å göra.... ingenting. Men rebellisk som jag är, så smet ja därifrån när lärarna gick på kafferast!

Har just kommit hem genom dörren. Har vikt ihop å hängt in lite tvätt å nu ska ja ta tag i mitt foto-sorterande igen. Är så duktig å sorterar upp alla mina bilder, ända från 2006, i mappar på datorn! Sen blir de å köpa fotoalbum å framkalla en del. Me love kort! Men de roliga får nog vänta lite.... Måste skriva in all patient-data i min nyinköpta kolleigebok å ta tag i denna dumma psykologi som vi tentar av på måndag :/

Får väl se om vi lirar lite fotboll me klassen ikväll, eller om ja tar mig ett löppass ikväll igen.. Men de va så jädra tungt igår, så ja vet int om ja palla. Fatta vad konditionen försvinner snabbt, ja blir nästan deprimerad.... (!)

/Dessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0