Bad chefday

Ush å fy, idag har ja ätit middag som bara ville komma upp på en gång! När det var dags för middag skreek min mage efter mat å jag snabbade å slaffsade ihop allt kanske lite fööör snabbt....

Hade kvar palsternacksoppa sen i söndags, men den blev alldeles för blaskig å vattning för å klassas som "matsoppa". Så går det när man int he i tillräckligt med palsternackor antar jag :P Så ja slängt i massvis me bönor å pressade ner en vitlöksklyfta. Fy satan vad de olika smakerna skar sig i munnen, ja hällt ju int ens bort spadet från bönorna...

"Hur ska ja rädda den här middan?" tänkte ja å klämde ner massvis med Johnnys senap.  MUMS

Fick återbud idag, ja komm aldrig å få lära mig göra en kariesregistrering... Blev inget snack heller, hon var så snäll å gullig så ja had int hjärta till å göra de helt enkelt. Kanske blir å kasta iväg ett fint formulerat mail istället. Fick även ett återbud på andra passet imorrn, tack till Olle1 som rycker in å fyller min lucka! :) Näe, nu ska ja göra ett sista ryck me "innötningen" innan ja börjar dra mig mot träningen!
Lev å må gott folk!

Kommentarer
Postat av: Fia

nä jag va nere i sundsvall hela helgen och gjorde IKEA osäkert =) ja hör bara av dig om du behöver mig =)

2009-11-10 @ 23:16:07
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0