Jag är en vinnare!

Ush, vilken ineffektiv morgon ja haft idag. Läste lite i sängen när ja had vaknat till, dock så vart de int så länge eftersom magen började kurra. Då vankades nybakade scones å kanelte. Gott :) Skulle sedan lägga mig å fortsätta läsningen, men då komme John Blund å lilla Dessan vaknade int förrän tjugo över elva. Skit också.... 
   
Men eftermiddagen var allt annat än lugn, had patienter mellan 13-17 sedan kastade jag i mig mat på skolan å trampade iväg till Hårizont på Iksu. Toppade å klippte upp håret lite grann, samt tunnade ur det. Int så stor skillnad, men sån e int ja.. De ska krävas mycket innan ja gör nå dramatiskt me min hårskalle. Jag vågar int, ja e sån fegis när de kommer till hår :P Hann sen va hemma i 20 minuter innan de va dags å åka iväg på träning.. Ny vinkling på klubban dessutom, blev toppen det! Har alldeles just kommit hem å nu sitt ja å fundera hur ja ska lägga upp slutspurten på plugget. Lutar nog åt att nöta in några frågor i sängen nu ikväll, sedan järnet imorrn eftermiddag! Börjat tidigt imorrn, så ja kan int sitt upp nå våll läng...

Sen så fick ja mig en glad överraskning när ja hämtade posten idag. För er som int vet så har ja gått å blivit lite av en pensionär; jag började prenumerera på en korsordstidning i somras. Är dessutom en flitig lösare, speciellt i samband med en kaffekopp i andra näven, riktigt tant-aktigt ;) "Grattis till vinsten!" - stod det på kuveret! Jag vann: 10st frimärken, ett litet anteckningsblock och en fin bläckpenna som man kan sudda ut. Yeej!

Näe, nu ska ja nöta in lite frågor tillsammans  me Kittykatten som ligger å väntar på mig på madrassen (:
Hej!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Många grattis till vinsten kommer från en "Tant-aktig pensionär"

PS. Visst e de kul å lösa, å grädde på moset är ju när man vinner. Ha en bra dag D.S

2009-11-12 @ 08:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0